A ) x+x
x+3x
¾x+x
x+0,5x
1,2x+x

B) 5x+2x
3x+0,6x
2x+¾x
3x+(w ulamku) liczebnik x mianownik2
0,6x+1,2x

c)5x-x
3x-0,5x
5x-²/₅x
1,8x-1,2x
20x-10,5x

E) -5x+x
-2x-3x
5x-(-x)
-10x-(-x)
(ułamek) x liczebnik,2mianownik - x


Proszę w najprostszej postaci ( i w pamięci)
daje najlepszą dla 1 !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:14:52+01:00
A ) x+x=2x
x+3x=4x
x+0,5x=1,5x
1,2x+x=2,2x

B) 5x+2x=7x
3x+0,6x=3,6x
0,6x+1,2x=1,8x

c)5x-x=4x
3x-0,5x=2,5x
5x-²/₅x=3x
1,8x-1,2x=0,6x
20x-10,5x=9,5x

E) -5x+x=-4x
-2x-3x=-5x
5x-(-x)=6x
-10x-(-x)=-9x

2010-01-26T15:16:28+01:00
A ) x+x =2x
x+3x=4x
¾x+x=1¾x
x+0,5x=1,5x
1,2x+x=2,2x

B) 5x+2x=7x
3x+0,6x=3,6x
2x+¾x=2¾x
3x+ x/2=3,5x
0,6x+1,2x=1,8x

c)5x-x=4x
3x-0,5x=2,5x
5x-²/₅x=4⅗x
1,8x-1,2x=0,6x
20x-10,5x=9,5x

E) -5x+x=-4x
-2x-3x=-5x
5x-(-x)=6x
-10x-(-x)=-9x
x/-x=-1


Proszę w najprostszej postaci ( i w pamięci)
daje najlepszą dla 1 !
2010-01-26T15:20:24+01:00
A ) x+x =2x
x+3x=4x
¾x+x=1¾x
x+0,5x=1,5x
1,2x+x=2,2x

B) 5x+2x=7x
3x+0,6x=3,6x
2x+¾x=2¾x
3x+ x/2=3,5x
0,6x+1,2x=1,8x

c)5x-x=4x
3x-0,5x=2,5x
5x-²/₅x=4 3/5 x (4 i trzy piąte x)
1,8x-1,2x=0,6x
20x-10,5x=9,5x

E) -5x+x=-4x
-2x-3x=-5x
5x-(-x)=6x
-10x-(-x)=-9x
x/-x=-1

mam nadzieję że jest ok:P