Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:14:52+01:00
Listek figowy - symbol wstydliwosci
zakazany owoc-rzecz niedozwolona i przez to pociągająca
6 4 6
2010-01-26T15:15:38+01:00
Zakazany owoc - coś niedozwolonego ale bardzo kuszącego
listek figowy - wstydliwość (adam i ewa) pzred Bogiem
1 5 1
2010-01-26T15:15:39+01:00
Zakazany owoc -pociągająca ale zakazana przyjemnośc.!;)
Listek figowy-symbol wstydliwości,
-przykrywka dla jakiś nieuczciwych wstydliwych spraw,działań;)
4 4 4