Ułożę zdania z 10 wyrazami takimi jak :
przedstawienie, Krzysiek, bliżej, ważyć, lżej, oranżada, małża, oskarżenie, przejrzysty, brzuch.

może to być opowiadanie ale z sensem -.-
a jak nie opowiadanie to zdania. ;)

daję 12p. : )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:23:24+01:00
Na ostatniej lekcji we wtorek odbyło się przedstawienie pt "Oskarżenie". Krzysiek Małża, który powinien ważyć mniej, przyniósł ze sobą dużo słodyczy. Oranżada, czipsy i ciastka to połowa jego prowiantu. Jego przejrzysty wzrok zauważył mnie w tłumie uczniów i wtedy przysiadł się bliżej. Nagle zaczął go boleć brzuch i czuć było od niego nieprzyjemne zapachy. Postanowił pójść do łazienki, a ja od razu poczułam się lżej.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
4 3 4
2010-01-26T15:30:25+01:00
Ostatnio z mamą byłyśmy na przedstawieniu mojego młodszego brata, Krzysia. Usiadłyśmy bliżej sceny ale widok był bardziej przejrzysty. Był on jedną z głównych postaci. Na księcia którego grał padło oskarżenie, o porwanie księżniczki. Losy walecznego chłopca ważyły się na sali sądowej. Rozprawa to zakończyła się uniewinnieniem księcia. Krzyś doskonale zagrał uczucia, prawie jak zawodowy aktor przedstawił jak lżej po tej rozprawie zrobiło się mu na sercu. Nagle na scenę wtargnął zazdrosny król, który rzucił małżą w stronę księcia i uciekł. Potem zamówiłyśmy sobie z mamą oranżadę. Niestety mamę rozbolał po niej brzuch i musiałyśmy wcześniej wyjść. Mimo, że nie zostałyśmy do końca przedstawienia to bardzo się nam ono podobało.

Mam nadzieję że ci się sprzyda ;] Licze na naj ;d pzdr ;)
2 4 2