Odpowiedzi

2010-01-26T15:17:44+01:00
Hm..
To tak to będą:
Wolontariusze..
Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy
i oczywiście hospicjum..

Napisałam Ci nazwy instytucji pomagających .. Pracują tam ludzie, ktorzy pomagają wiec na pewno uzna się to za dobra odpowiedź ;)
Pozdrawiam
2 5 2
2010-01-26T15:18:19+01:00
Matka Teresa z Kalkuty, Janina Ochojska, Jórek Owsiak,
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:21:22+01:00
Janina ochojska, jurek owsiak , a także wolontariuszę .
Nawet zwykli ludzie pomagają biednym . : np . sms wysyłają , wpłacaja pieniądze na konta caritasu lub innych organizacji .
pzdr.
dasz naj . ?
3 3 3