Odpowiedzi

2010-01-26T15:18:46+01:00
Ten kto to przeczyta poznaje i uświadamia sobie że można przyjaźnić się z niepełnosprawnym chłopcem przeżywać z nim bardzo fajne, przyjemnie, ciekawe i tajemnicze przygody.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:19:05+01:00
Według mnie człowiek poznaje prawdziwą przyjaźń . Uczy się pomocy innym .;)
1 5 1
2010-01-26T15:19:17+01:00
Zyskuję dużę pouczenia jak ma się zachowywać co jest dobre a co złe