Odpowiedzi

2010-01-26T18:09:56+01:00
Rozmowy w toku!
reporter:Witamy państwa w dzisiejszej audycji, a dzisiaj:
rozmowa ze św. Pawłem ZAPRASZAMY!!!
-Witam św. Pawle...
Co robiłeś przed nawróceniem?
-byłem faryzeuszem, dobrze wykształconym, nie ukrywam że nie byłem zwolennikiem kościoła.
- jak odkryłeś Jezusa, w jakim stopniu zmieniło się Twoje zycie?
-moje życie zmieniło się w bardzo dużym stopniu:
na początku zobaczyłem światłość, potem regularnie rozmawiałem z Jezusem, zacząłem chodzić do kościoła oraz głosić Ewangelię.
-Jak Duch Święty zmienił Twoje życie?
-Zawsze pomaga mi w moich słabościach, problemach, smutku i chorobie, zawsze mogę na Niego liczyć.
-bardzo dziękuję za rozmowę i za poświęcony czas, Do zobaczenia!
- Ja również dziękuję.
reporter: Widzimy się w kolejnym odcinku, nie może Was zabraknąć!
reporter: Twoje imie i nazwisko
gość: św. Paweł


:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:30:34+01:00
[D]ziennikarz: Witaj św Pawle, cieszę się że przyjąłeś zaproszenie do wspólnej dyskusji.
[P]aweł: Witam cię przyjacielu, o czym chciałbyś porozmawiać?
[D]: Interesuje mnie twoje niezwykłe nawrócenie. Mógłbyś coś o nim powiedzieć?
[P]: Oczywiście, z radością podzielę się moimi doświadczeniami. Byłem wykształconym w Jerozolimie faryzeuszem, i czego najbardziej się wstydzę - prześladowcą chrześcijan. Jednak wszystko zmieniło podczas podróży do Damaszku. Z nieba oświetliło mnie jasne światło i usłyszałem głos Jezusa Chrystusa nawołującego mnie. To było coś co trudno opisać słowami, wspaniałe uczucie.
[D]: Co się stało potem?
[P]: Zgodnie z nakazem Jezusa kontynuowałem swoją podróż do Damaszku gdzie zostałem ochszcony przez Ananiasza. Później w tym mieście przez 3 lata głosiłem Słowo Boże. Jednak Żydzi postanowili mnie zgładzić. Jednak dzięki moim przyjaciołom udało mi się zbiec do Jerozolimy, gdzie dalej głosiłem wiarę w Jezusa Chrystusa.
[D]: Dziękuję ci św Pawle, za tą wspaniałą opowieść. Miejmy nadzieję że dotrze ona do wszystkich naszych słuchaczy. Dziękuję za rozmowę.
[P]: Dziękuję za te ciepłe słowa. Do zobaczenia w raju!
8 4 8