Odpowiedzi

2010-01-26T15:21:24+01:00
Gady wymeraja dlatego że ludzie się rozmnazaja, wytempiają je i zabijają.
Jest wyrąb i wycinanie lasów podczas których gady giną.
Podsumowując działalność człowieka sprawia że gady wymierają :)
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:52:43+01:00
1.Ludzie zabijają je lub wytępiają.
2.Ludzie wycinają lasy, które są środowiskiem życia niektórych gadów.
3.Ludzie biorą je w niewolę, gdzie wymierają. (handel)
4.Ludzie zabijają je w celu konsumpcji.
5.Ludzie wycinają puszcze i dżunglę, celu pozyskania surowców.
21 3 21