Napisz krótką historyjkę (wystarczy na co najmniej pół strony.)
wykorzystując podane wykrzykniki:
O ! , Ojej ! , Rety ! , E ! , Aj! , Och ! , Brr ! , Halo! , Jej ! Jejku !
Kap,Kap ! , Pstryk ! , Acha!, Fik !


(nie trzeba wszystkich zwrotów wykorzystywać . wystarczy parre...conajmniej 5 ; ] ) z góry dzięx !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:26:01+01:00
Szedłem/Szłam sobie ulicą.Nagle wyskoczył duży pies.Zaczął/em,am krzyczec "Rety,aj i jejku".Uciekał am,em bardzo szybko przed siebie a on mnie gonił.Słyszał am,em każde kapnięcie deszczu ,który zaczął padać"kap,kap".Przeskoczył am,em przez płot gdzie pies by mnie już nie dosięgnął.Odetchnęł am,em "och,jak dobrze ze jestem bezpieczn y,a".

Mozesz troche zmodyfikowac.chyba dobrze bedzie.sory za ort ale sie spiesze.;p
1 5 1
2010-01-26T15:56:00+01:00
Pewnego dnia, gdy wyszłam po lekcjach ze szkoły poczułam chłodny wiatr, Brr!
Gdy przechodziłam koło nie wielkiego stawiku usłyszałam cichutkie Kap, Kap! były to krople deszczu. Gdy nachyliłam się nad stawem by przyjrzeć się bliżej siedzącej na kamyku żabie, poślizgnęłam Rety! wpadłam do wody. Halo! czy ktoś mógłby mi pomóc? Jej! podaj rękę pomogę ci. Och! bardzo dziękuję.

Myślę, że pomogłam