Odpowiedzi

2010-01-26T15:31:37+01:00
1 kg miodu - 0,7 + 0,2 + 0.1 = 1kg
100 kg miodu - 70 kg + 20 kg + 10 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:33:44+01:00
0,7 kg cukru-1kg miodu
x kg cukru-100kg miodu
x=100*0,7=70 kg

0,2 kg wody-1kg miodu
x kg wody-100kg miodu
x=100*0,2=20kg

0,1 kg solimineralnych-1 kg miodu
x kg soli mineralnych-100kg miodu
x=100*0,1=10 kg

odp w 100 kg miodu jest 70 kg cukru,20 kg wody i 10 kg soli mineralnych
1 5 1