Odpowiedzi

2010-01-26T15:32:12+01:00
0,7kg * 100 = 70 kg - cukier
0,2kg * 100 = 20kg - woda
0,1kg * 100 = 10kg - sole mineralne i kwasy
odp. w 100 kg miodu jest 70kg cukru, 20kg wody i 10kg soli mineralnych i kwsów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:32:52+01:00
( wystarczy wszystko pomnożyć razy 100)
cukier:
0,7*100=70 kg

woda:
0,2*100=20kg

sole mineralne i kwasy organiczne:
0,1*100=10kg

w 100 kg miodu znajduje się 70kg cukru, 20 kg wody i 10 kg soli mineralnych i kwasów organicznych
1 5 1