Odpowiedzi

2010-01-26T15:33:17+01:00
Tak trzeba reagować na przemoc lub nieszczęście innych ludzi. Każdy człowiek ma swoją godność, każdy powinien ją uszanować. Jeśli zaś zdarza się, że innemu człowiekowi jest ona odbierana należy mu pomóc. W jaki sposób? Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest rozmowa albo wezwanie specjalnych organów (pedagog, rodzic itp.). Taka osoba czuje się opuszczona, sama, nienawidzi siebie za to wszystko co wokół niej sie dzieje. W ten sposób może kierować się do myśli samobójczych. Najzwyklejsza pogawędka może wszystko zmienić. Możemy uratować komuś życie. Dlatego warto pomóc.!

pozdrawiam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:36:59+01:00
Tak. Nie możesz przechodzić wtedy obojętnie ponieważ i tobie może grozić kiedyś niebezpieczeństwo. Świat w teraźniejszości pełen jest przemocy jeśli zakładając że każde pobicie zakończyło by się śmiercią za jakiejś średnio 5-6 lat na świecie nie byłoby prawię nikogo. Dla niektórych ludzi przemoc jest sposób pokazania innym że jest się lepszym i silniejszym a to w wielu przypadkach nieprawda. Może i jest się silniejszym ale i nie mądrzejszym i bardziej inteligentnym co jest w wielu przypadkach potwierdzone. A więc cały wątek jest w tym że nie można tego zostawić i odejść tak bez żadnych skrupułów.
1 5 1