Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:30:17+01:00
Wzięło się ono stąd, że większość energii którą dostarczamy do naszych mięśni nie jest przetwarzana na naszą moc tylko jest ona wydalana w postaci ciepła, dlatego się ogrzewamy.
27 4 27
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:55:48+01:00
Jest to powodem faktu, ze przy przeksztalceniu energii potencjalnej w kinetyczna w organzizmie czlowieka towarysza przemiany energetyczne w postaci uwlanianiu ciepla. Poniewaz zadna rekacja przemiany nie jest wydajna w 100%, czesc energii przeminie sie na energie nam uzyteczna, a pozostala czesc na cieplo-czyli bezwladnie poruszajace sie czasteczki.
12 3 12