Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:34:29+01:00
Jeśli chodzi o zachowanie rycerskie ;p to :
1.szanuj każdego człowieka
2.pomagaj potrzebującym
3.bądź uczciwy
4.nie oceniaj innych
5.bądź wrażliwy na krzywdę człowieka i wszelkiego stworzenia
2010-01-26T15:37:18+01:00
Aby zostać rycerzem trzeba ;
-Kochać swoją Ojczyznę
- W kązdej chwili być gotowym na śmierć
- Być oddanym Bogu
- Mieć honor
- Szanowac ludzi wokól siebie
- Pomagać słabszym
- Walczyć o kraj