Odpowiedzi

2010-01-26T15:33:31+01:00
I am
You are
He is
She is
It is
We are
You are
They are

Hmm.. Co tu wiecej o tym napisać..
Chyba to najwazniejsze co napisałam..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:35:14+01:00
I am (I'm)
Ja jestem

You are (you're)
Ty jesteś

He/She/It is (He's, She's, It's)
On/Ona/To jest

We are (we're)
My jesteśmy

You are (you're)
Wy jesteście

They are (they're)
Oni są

PODSTAWY :

Przedstawianie się
What your name?? - Jak się nazywasz??
My name is xxx - Mam na imie xxx *

* Tutaj możecie zmienić swe imie np My name is Rafał.

Jeżeli ktoś nas zapyta o np

what your surname ?? - to wtedy oznacza to jak masz na nazwisko .
Np my surname is xxxxx - moje nazwisko jest xxxxx

w miejsce xxxxx wstawiamy nazwisko swe.
3 5 3
2010-01-26T15:37:04+01:00
Byc - (to) be
czas teraźniejszy:
I: am
You: are
He, she, it: is
We: are
You: are
They: are
czas przeszły:
I: was
You: were
He, she, it: was
We: were
You: were
They: were
Czasownika ''to be" używamy w czasie present continous i past continous przed czasownikiem z końcówką ''ing''
1 5 1