Odpowiedzi

2010-01-26T15:37:22+01:00
Paryż:
48° 52' N
02° 21' E

Mińsk:
53° 54' N
27° 33' E

Chicago:
41° 54' N
87° 39' W

Oslo:
59° 56' N
10° 17' E

Rzym:
41° 53' N
12° 29' E
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:39:37+01:00
Paryż - 48 stopni i 50 min. szerokości geograficznej północnej, 2 stopnie i 20 min. długości geograficznej zachodniej
Mińsk - Szerokość geograficzna: 53°51' północ, Długość geograficzna:27°3' wschód
Chicago - Szerokość geograficzna: 41° 53' północ, Długość geograficzna: 87° 39' zachód
Oslo - Szerokość geograficzna: 59° 56' północ, Długość geograficzna: 10° 41' wschód
Rzym- Szerokość geograficzna: 41° 52' północ, Długość geograficzna: 12° 37' wschód

Pozdrawiam ;D
1 3 1
2010-01-26T17:10:06+01:00
Paryż 3*N, 49*E
mińsk 54*N, 28*E
szikago 42*N, 88*W
oslo 60*N, 11*E
rzym 43*N, 13*E

TO WSZYSTKO WYDAJE MI SIE ZE DOBRZE :)
2 2 2