Potrzebuję informacji o 'Madonnie z dzieciątkiem' oraz o 'popiersiu Kopernika' z Katedry św.Janów w Toruniu.
Chodzi mi o takie informacje;
-kto i kiedy wykonał?
-z czego wykonana?
-ile ma wysokości?
-ile waży.
Nigdzie nie mogę znaleźć tych informacji, a są mi bardzo potrzebne. Dziękuję za pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:13:46+01:00
Madonna z dzieciatkiem : rzeźba wita stwosza, wysokosc :35 cm,
1513 rok powstanie, wykonana z drzewa bukszpanowego, wagi niestety nie mam..

popiersie .. : autorstwa Wojciecha Rojowskiego z 1766

więcej niestety nie wiem na ten temat. ;)
2 5 2
2010-01-26T18:41:48+01:00
Madonna z dzieciatkiem : powstała w 1513 roku ,rzeźba Wita Stwosza, wysokosc ok 35 cm,wykonana z drzewa bukszpanowego
popiersie Kopernika : autorstwa Wojciecha Rojowskiego z 1766 roku
1 5 1