Odpowiedzi

2010-01-26T15:38:57+01:00
Formuła czyli uproszczone działanie, mające na celu szybsze obliczenia w Excelu bez konieczności powtarzania pewnym czynności.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:57:40+01:00
Wzór bazujący na odwołaniach do wartości umieszczonych w komórkach arkusza kalkulacyjnego. Dzięki formułom można obliczać np. sumę, średnią lub iloczyn wartości z innych komórek. Formuły są to równania, które wykonują obliczenia na wartościach zawartych w arkuszu. Formuła musi się zaczynać od znaku równości (=).
10 4 10