Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:43:43+01:00
1.Spróbować się dogadać
2. Dowiedzieć się więcej o innych religjach, spróbować ich zrozumieć
3. Nie wytykać palcami innych wyznań
4. Tolerować różnorodność religii
5. Pogodzić się z tym, że nie każdy jest zgodny z naszą wiarą
1 5 1
2010-01-26T15:46:03+01:00
Tj podoba sie Bogu nie brac udzialu w ZADNYCH wojnach i nie czynic innym tego co nie chcielibysmy zeby inni nam robili. gdyby wszyscy sie do tego stosowali nie bylo by ZADNYCH wojen.
1 5 1
2010-01-26T15:47:01+01:00
1. prubować sie dogadać
2. być tolerancyjnym wobec innych
3.prubować rozwiązywac problemy polubownie
1 5 1