2 zadanie muszę zrobić
Jednomiany i sumy algebraiczne


zad. 1
Zapisz :
1.Liczbę o 6 większą od kwadratu liczby a
2.liczbę 5 mniejszą od dwukrotności liczby b
3.liczbę 3 razy mniejszą od połowy liczby c
4.liczbę 5 razy większą od kwadratu liczby d

zad.2
zapisz :

1.liczbę która stanowi 76% liczby a
2.liczbę która stanowi 115% liczby b
3.liczbę o 20% większą od c
4.liczbę o 30% mniejszą od d

Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:44:33+01:00
1.Liczbę o 6 większą od kwadratu liczby a
(a^6)+6
2.liczbę 5 mniejszą od dwukrotności liczby b
2b-5
3.liczbę 3 razy mniejszą od połowy liczby c
1/3(1/2c)
4.liczbę 5 razy większą od kwadratu liczby d
5(d^2)


1.liczbę która stanowi 76% liczby a
0,76a
2.liczbę która stanowi 115% liczby b
1,15b
3.liczbę o 20% większą od c
c+0,2
4.liczbę o 30% mniejszą od d
d-0,3
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:48:12+01:00
Zadanie 1
1.a²+6
2.2b-5
3. 0,5c:3
4. d²x5

Zadanie2
1. 0,76A
2. 1,15b
3.c+0,2c
4. d-0,3d