Odpowiedzi

2009-10-03T17:08:39+02:00
Procesy w których energię trzeba dostarczyć :
-parowanie
-sublimacja
-topnienie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T17:15:24+02:00
Parowanie, np. ogrzewać wodę, żeby wyparowała
sublimacja, np. suchy lód nie topi się tylko od razu paruje
topnienie, np. podgrzanie lodu, żeby powstała woda
2009-10-03T17:55:22+02:00
Rozwiązanie:
b. parowanie
c. sublimacja
e. topnienie