Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:46:27+01:00
Z domem kojarzy mi się przede wszystkim zapach lawendy, która rozpływa się po całym mieszkaniu.

Czasami, gdy mama gotuje pyszną potrawę czuć piękną, specyficzną woń.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:12:48+01:00
Z domem kojaży mi się
zapach ciasta najczęściej szarlotki którą robię w domu
zapach kawy zbożowej o poranku
zapach ciepłaj zupy
zapach perfum mamy które roznoszą się po mieszkaniu...
zapach świerzych owoców prosto ze straganu
13 4 13