Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:56:50+01:00
Angażować się w sprawy Ojca- szanować Jego decyzje, akceptować je. Wypełniać w pełni swoje obowiązki związane z religią. Przestrzegać dekalogu, przykazań itp.

Stawiać Pana Boga na pierwszym miejscu- wszystko co zrobię będzie w Jego "imię". Aby okazać Panu Bogu należyty mu szacunek nie należy kierować się w życiu oszczerstwami, aby osiągnąć jakiś cel. Faktycznie należy w swoim życiu wyznaczać cele, ale nie kosztem innych. Nie wolno o Panu Bogu zapominać, należy rozmawiać z Nim (poprzez modlitwę, pacierz). Musimy Mu podziękować za piękny dzień i nie oskarżać Go o gorszy.

pozdrawiam
2010-01-26T16:13:49+01:00
Oo to chodzi aby namwiac innych do chodzenia do kosciola modelnia sie itd .My stawiamy go na 1 miejscu bo jest naszym panem czyli ojcem ;)