Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:48:06+01:00
A możesz szerzej powiedzieć jaki masz problem?
Najłatwiej jeśli będziesz sobie rysować oś z zerem, po lewej ujemne po prawej dodatnie
2010-01-26T16:11:36+01:00
Mogłabyś bardziej rozwinąć swój problem to byłoby łatwiej. Wydaje mi się, że to Ci w czymś pomoże:
- liczby ujemne są mniejsze od zera a dodatnie większe,
- liczby ujemne zawsze z przodu mają znak -
- najlepiej sobie też malować oś na której zaznaczamy liczby, te po lewej stronie zera to liczby ujemne, a te po prawej stronie zera to liczby dodatnie...

Mam nadzieję, że to Ci w czymś pomoże:)
Pozdrawiam:*