Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:49:30+01:00
1:500
1cm - 500cm
1cm - 5m

a) 2cm - 10m
b) 1,2cm = 6m


Pp = a * h
Pp = 10m * 6m
Pp = 60m2


Odp. Wykładziny należy zakupić 60m2

L = 2a + 2b
L = 2 * 10m + 2 * 6m
L = 20m + 12m
L = 32m

Odp. Należy kupić listy przypodłogowej 32m
2010-01-26T16:16:36+01:00
1:500
1cm-500cm
1cm-5m
2cm-10m
1.2cm-6m
P=a*b
P=10*6
P=60m²-tyle wykładziny trzeba kupić

obwód=2*10+2*6=20+12=32m-tyle metrów listwy odp.trzeba kupić 60m² wykładziny i 32m listwy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:33:04+01:00
2razy500=1000cm=10m
1,2razy500=600cm=6m
p=10razy6=60mkwadratowych