Odpowiedzi

2009-10-03T17:01:38+02:00
Grzech jest rzeczą złą, więc rani także innych. Jeżeli ukradniemy rzecz ze sklepu, to właściciel traci pieniądze, jeśli pobijemy inną osobę, to ta osoba będzie cierpieć. Dlatego grzech nie tylko jest naszą prywatną sprawą, jest sprawą ludzi, którzy przez nasze złe zachowanie zostali zranieni, coś stracili, lub po prostu w tym uczestniczyli.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T17:02:48+02:00
Grzech nie jest nasza prywatna sprawa, ponieważ może zranić drugą osobę. Raniąc uczucia drugiej osoby ranimy tym samym Boga.
9 4 9
2009-10-03T17:07:56+02:00
Ponieważ spowiadając się wie o tym również ksiądz. a Bóg widzi wszystko i wie również o naszych grzechach. I to jego najbardziej boli, że grzeszymy.
4 3 4