Przetłumaczcie na język w spółczesny :
J: Romeo, czemuż ty jesteś Romeo ?
Wyrzec się swego rodu, rzuć tę nazwę.
Lub jeśli tego nie możesz uczynić,
Przysięgnij wierny być mojej miłości.
A ja przestanę być z krwi i Kapuletów.

Nazwa twa, tlyko jest mi nieprzyjazna, boś ty w istocie nie Monteki dla mnie.
Bo czy jest Monteki choć tlyko ręką ramieniem twarzą zgoła jakąkolwiek częścią człowieka ? o! weź inną nazwę, czymże jest nazwa?. To co zwiemy różą pod inną nazwą równie by pachniało. Tak i Romeo bez nazwy Romea przecież by całą swą wartość zatrzymał. Romeo porzuć tę nazwę a w zamian za to co nawet cząstką Ciebie nie jest , weź mię, Ah,! Całą!

Ktoś Ty jest ? Co się nocą osłaniając , podchodzisz moją samotność.
Daje naj .;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:59:58+01:00
Romeo, dlaczego ty jestes Romeo?
wyrzeknij sie swojego nazwiska.
lub jesli nie mozesz tego uczynic, przysiegnij ze bedziesz mi wierny.
a wtedy ja wyrzekne sie swojego nazwiska.
tylko twoje nazwisko jest mi nieprzyjazne,
bo ty nie jestes dla mnie wrogiem.
nazwisko przeciez nie mowi nic o czlowieku.
prosze wybierz inne.
nazwa kwiatu nie zmienia jego zapachu.
wiec jesli przyjmiesz inna nazwe bedziesz wciaz ten sam.
Nazwisko nie jest czescia ciebie,
zmien je a w zamian wez mnie cala..

kim jestes? ty, ktory przychodzisz teraz do mnie pod osloną nocy?
2010-01-26T16:03:08+01:00
Romeo, dlaczego nazywasz się Romeo?
Możesz wyrzec się swojej rodziny,
a jak nie możesz tego zrobić,
to obiecaj, że zawsze będziesz mnie kochał,
a ja wyrzeknę się i swojej rodziny.

Twoja rodzina nie jest dla mnie przyjazna, ale dla mnie Ty do niej nie należysz.
Nazwisko Monteka nic nie znaczy.
O! Weź inną nazwę, bo czym jest nazwa?
Gdyby róża inaczej by się nazywała, również by pachniała.
Tak też Romeo pod inną nazwą byłby tak samo wartościowy.
Romeo, wyrzeknij się nazwiska, a w zamian za to będziesz miał mnie. Ah! Całą!

Kim jesteś? Co w nocy mnie odwiedziając, bym nie była samotna.
2010-01-26T16:04:09+01:00
Wyrzeknij się swojego nazwiska, jeżeli nie możesz tego zrobić przysięgnij mi miłość a ja wyrzeknę się własnej rodziny.
Nie zwracam uwagi na Twoje pochodzenie .Nazwisko jest nieistotne, przyjmij inne. Czy jeśli zmienimy nazwę rzeczy straci ona swoją wartość. Tak i Ty wyrzekając się własnego nazwiska na znaczeniu nie stracisz. Wyrzeknij się nazwiska, które nie jest dla ciebie żadną wartością a w zamian otrzymasz moją miłość
Kim jesteś? Który nocą przychodzisz gdy jestem sama.