Napiszcie mi chociaż 3 zdania o książce Balladyna tak żeby ten opisik mozna było zamieścić na tyle okładki książki ;P
Najlepiej zeby to bylo 5 zdan ale jak nie dacie rady to trudno ;P
Blagam to bardzo wazne. . .
I nie sciagac z internetu bo ja to oblukam jak kilku osoba. .
Mam swoje sposoby xd

2

Odpowiedzi

2010-01-26T15:56:09+01:00
Juliusz Słowacki w dramacie ''Balladyna'' stworzył portret zbrodniarki. Tytułowa bohaterka za cenę władzy była w stanie poświęcic własne sumienie i rodzinę. Dopuściła się wielu niewybaczalnych zbrodni. Za czyny, które wyrządziła spotkała ją zasłużona kara...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:58:29+01:00
"Balladyna" jest tragedia. Mówi o siostrze, która bezwachania i z zimną krwią zabiła własną siostrę, wyrzekła się własnej matki. Była zdolna do każdej podłości i manipulacji ludźmi. Jej mottem było "iść po trupach do celu". Chęć zdobycia władzy zawładnęła jej życiem i zaślepiła ją. Była nie czysta, nie wierna. Zdradziła Kirkora z Fon Kostrynem i z nim poczęła dziecko.
1 5 1