Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:53:21+01:00
1.Dar mądrości
2.Dar rozumu
3.Dar rady
4.Dar męstwa
5.Dar wiedzy (umiejętności)
6.Dar bojaźni Pańskiej
7.Dar pobożności

Prosze o naj :)
2010-01-26T15:55:56+01:00
(9) miłośc, radośc,pokój , cierpliwośc,uprzejmośc, dobroć, wierność, łagodnośc , opanowanie

na 100% dobrze.dziś to miałam na religii :)

ale są też takie:(pokoleji)
1.dar mądrości
2.dar rozumu
3.dar rady
4.dar męstwa
5.dar umiejętności
6.dar pobożności
7.dar bojazni bożej
2010-01-26T15:56:16+01:00
1.dar mądrości
2.dar rozumu
3.dar rady
4.dar męstwa
5.dar wiedzy
6.dar bojaźni Pańskiej
7.dar pobożności


mam nadzieje że pomogłam