Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T15:58:15+01:00
Uważam, że pokój jest nieodłącznym elementem, potrzebnym światu i człowiekowi.
Dzięki spokoju, rozwadze żyje się lepiej, bezpieczniej.
Na pewno nikt z nas nie chciałby przeżywać III wojny światowej.
Każdy dba o to, aby świat był pełen przyjaźni i troski.
Wszystkie kłótnie i konflikty prezydenci, kościół próbuje zatuszować, uspokoić.
Uważam, że dzięki spokoju i równowadze światowej, człowiekowi żyje się lepiej.
33 4 33
2010-01-26T16:00:59+01:00
Ponieważ , aby nie było wielu wojen , zgoda między ludźmi . Pokój także lepsze życie człowiekowi buduje . Ludzie muszą dążyć do tego , aby był pokój na świecie .
20 2 20
2010-01-26T16:15:13+01:00
Człowiek potrzebuje pokoju aby móć się rozwijać uczyć,pracować i godnie żyć. jest on niezbedny aby ludzie z całego swiata mogli prowadzić dialog i sie jednoczyć. na swiecie potrzebny jest pokój,żeby ludzie zamiast ciągle walczyć i niszczyć mogli ten świat ulepszać ,tworzyć nowsze technologie,domy,drogi itp.Człowiek jest myslącą istotą,w przeciwieństwie do zwierzęcia, posiada on także duszę.dlatego wszelkie konflikty powinien załatwiać na drodze pokojowej.Bóg pragnie aby ludzie za przykładem zmartwychwstałego Jezusa miłowali się wzajemnie.Uciskanie człowieka przez drugiego człowieka jest nie zgodne z nauczaniem Jezusa,Wojny są najgorszym z mozliwych rozwiązań,gdyż powodują wiele cierpień niewinnych ludzi.W dzisiejszym świecie w którym narastają konflikty i napięcia między róznymi państwami,pokój nabiera szczególnej wartości,szczególnie w krajach w których nieustannie słychac płacz dzieci i cierpienie ludzi spowodowane brakiem porozumienia i miłości między rządzącymi.Czy nie lepiej aby na twarzach ludzi zagościł usmiech?aby wszyscy ludzie byli miłującą sie wspólnotą?Byśmy wszyscy razem w pokoju budowali ten świat?
27 4 27