Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T15:56:43+01:00
Mięśnie biorą energię z pokarmu który spożywamy
1 5 1
2010-01-26T16:02:21+01:00
Ciało człowieka składa się z 650 mięśni .

m. piersiowy większy
m. dwugłowy (biceps)
m. brzucha
m. pośladkowy wielki


Mięśnie mają zdolność do aktywnego kurczenia się.
Ich rozkurcz jest aktem biernym – wymaga skurczu innego mięśnia.
Wyróżniamy dwie grupy czynnościowe mięśni: zginacze (przywodziciele) i prostowniki (odwodziciele).
Mięśnie wykonujące przeciwstawną czynność nazywamy antagonistycznymi.

Mięśnie biorą siłę z naszego całego organizmu .
dostarczana jest do nich krew i pewnie dzięki niej są szybsze i silniejsze ! :)


1 5 1