Turyści wyjeżdżając na wycieczke po eurpie kupili euro za 2325.80 zł i franki szwajcarskie za 716.80zł. Ile kupili euro?
A ile kupili franków?
Dane :
Wuluta skup sprzedaż
1 euro 3,92zł 4,01zł
1frank 2,51zł 2,56zł
no ja nie wiem czy to ma byc potrzebny skup czy sprzedaż wiec prosze o rozwiązania bo ja jestem blada z tego !! z matemetyki i akurat z tego działu !pomóżcie

3

Odpowiedzi

2010-01-26T16:00:21+01:00
2325.8:4.01=580
716.8:2.56=280
odp.kupili 580 euro i 280 franków
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:01:45+01:00
2325.80 :4,01=580 [euro]
716.80:2,56=280[franki szwajcarskie]
Sprzedaż jest w tedy gdy ci ktoś coś sprzedaje
Skup to jest wtedy gdy ty to sprzedajeż
1 5 1
2010-01-26T16:18:43+01:00
2325,80zł:4,01zł=580euro
716.80zł:2,56zł=280franków
1 5 1