Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:16:14+01:00

42/1,4=30m³ objętość zużytego asfaltu
20x40=800m²
800m²×x=30m³
x=30/800m²
x=0.0375m
x=3,75cm- grubość
liczę na naj ;]]
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:16:37+01:00
Możemy obliczyć to z proporcji ;).
m³ --- 1,4t
x --- 42t

x=42t*m³/1,4t
x=42m³/1,4
x=420m³/14
x=30m³

Więc objętość boiska wynosi 30m³. A więc grubość wynosi:
V=a*b*c
30m³=20m*40m*c
30m³=800m²*c |:800m²
c=30m³/800m²
c=³/₈₀ m = 0,0375m = 3,75cm

Odp.: Warstwa asfaltu na tym boisku była grubości 3,75cm.

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
10 5 10