Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:01:21+01:00
Pierwsza fota (Foto(766).jpg)
7=2a
a=7/2=3,5
b=a√3=3,5√3

4=a
c=2a=2*4=8
d=a√3=4√3

druga fota (Foto(767).jpg)
8=2a
f=a=4
e=a√3=4√3

√3=a√3
g=a=1
h=2a=2
27 4 27
2010-01-26T17:14:12+01:00
Zdjęcie nr. 1 (766)

7 = 2a a = 7/2 = 3,5 b = a√3 = 3,5√3

4 = a c = 2a = 2 *4 = 8 d = a√3 = 4√3

Zdjęcie nr. 2 (767)

8 = 2a f = a = 4 e = a√3 = 4√3

√3 = a√3 g = a = 1 h = 2a = 2
13 3 13
2010-01-26T20:24:46+01:00
2a = 7 /:2
a = 3,5
b = a(pierwiastek z 3)
b = 3,5(pierwiastek z 3)

a = 4
2a = 8
a(pierwiastek z 3) = 4(pierwiastek z 3)

2a = 8
a = 4
f = 4
e = 4(pierwiastek z 3)

a(pierwiastek z 3) = pierwiastek z 3
g = 1
h = 2
11 2 11