Odpowiedzi

2010-01-26T16:08:14+01:00
Patriotyzm jest to postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar.

Ja rozumiem jako chwalenie Polski

Ja też jestem patryjotą

Świadczy o tym,że chwalę Polskę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:12:25+01:00
1)Patriotyzm jest to postawa społeczno-polityczna, oparta na miłości do swego kraju i jego tradycji przy równoczesnym poszanowaniu innych tradycji narodowych i kultur.
2)Patriotyzm jest to szacunek ludzi, miejsca oraz rodzinnej tradycji.
3)Jeśli jestes patryjotą/patryjotką to miłujesz swój kraj, jego kultury .
Jesli nie jesteś patryjotą/patryjotką nie jesteś wierna swojej ojczyxnie, kulturze itp.itd
4) no swoja pierność ^^