Odpowiedzi

2010-01-26T16:04:54+01:00
Kiedyś zatrzymam czas to inne pojęcie od kiedyś umrę kiedyś skończy się mój czas i będę musiała go zatrzymać.
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:05:44+01:00
W pojęciu : kiedyś zatrzymam czas chodzi o to, że każdy z nas chciałby mieć wpływ na to, co się dookoła niego dzieje.
Marzeniem ludzi jest zatrzymanie przestrzeni, pozostawienie wszystkiego takim jakim jest, lub dokonanie wielkich zmian.
Zakochani, chcieliby, aby ich miłość trwała wiecznie, nieustannie. W tym celu próbują zatrzymać czas.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:07:13+01:00
Pojęcie "kiedyś zatrzymam czas" wyraża chęć 'zatrzymania' dobrych dla siebie chwil, które na zawsze pozostają w pamięci. Takich chwil dla których warto żyć, które dają nam satysfakcje i poczucie wartości. Mówi również o pragnieniu zachowania szczęśliwej teraźniejszości, którą każdy człowiek kiedyś osiąga.
16 4 16