Odpowiedzi

2010-01-26T16:06:49+01:00
Moja miejscowość jest dla mnie jak moje hobby chcę jeszcze bardziej je poznawać i uczyć się o nim :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:07:01+01:00
Moja miejscowsć jest dla mnie jak piękna bajka która się nie konczy tu mam przyjaciół swój swiat i pomnikow w mach


jak mieszkasz na wsi to
Moja miejscowosc jest dla mnie super są pola łąki ptaki drzewa które dają cien w upalne dni .
15 4 15