Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:18:11+01:00
Kościół to jedna całość składająca sie z wielu członków inaczej ciało Chrystusa. Dlatego moja obecnośc na niedzielnej Mszy Świetej jest ważna dla wspólnoty, gdyż przez moją nieobecność najwiecej tracę ja sam, ponieważ nie pogłębiam wiedzy o Jezusie najwyższym Kapłanie. Każda moja nie obecność powoduje, że KOściół traci wiernego w Panu Naszym. A przecież bez członka ciało zawsze traci ważną funkcję.
8 4 8
2010-01-26T16:26:40+01:00
Moja obecność na niedzielnej mszy świętej nie jest obojętna dla "zdrowia kościoła", ponieważ jesteśmy współnotą chrześcijańską i Chrystus oddał za nas życie na krzyżu. Powinniśmy być mu za to bardzo wdzięczni i uczestniczyć w Eucharysti.
21 4 21
2010-01-26T18:13:54+01:00
Ponieważ obecność każdego z nas jest bardzo potrzebna dla samego siebie i całej wspólnoty kościoła. Podczas obecności na Mszy św. jesteśmy uświęcani i zstępuje na nas cała siła Trójcy Świętej co nas utrzymuje w naszej wierze.
3 4 3