Odpowiedzi

2010-01-26T16:10:06+01:00
Przykładem zieleni w mieście , mogą być np. parki.
Są one "zielonymi płucami " miast , ponieważ rośnie tam mnóstwo roślin posiadających chlorofil i przeprowadzających proces fotosyntezy. Rośliny zielone wchłaniają także trujące spaliny , np. spaliny samochodowe , opary z fabryk.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:10:31+01:00
Rośliny w miastach są ważnym źródłem tlenu, pochłaniają niektóre zanieczyszczenia powietrza, stanowią barierę dla ulicznego hałasu, w parkach i ogrodach tworzą mikroklimat, upiększają miasta. ;)

Mam nadzieję że pomogłam : ]
Prosze o naj.! ;p
36 4 36