Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:20:51+01:00
Rzeczownik C.r.ż.l.poj
rzeczownik D.r.m.l.mn
czasownik3.os.l.poj.czas przeszłyl.poj.tryb oznajmujący aspekt niedokonany strona czynna
zaimek rzeczowny
liczebnik
zaimek przymiotny
zaimek rzeczowny
przymiotnik
przymiotnik
2010-01-26T16:26:23+01:00
Książce: RZECZOWNIK Celownik l.poj r.ż
Ogrodnika: RZECZOWNIK Dopełniacz l.poj r.m
Polował: CZASOWNIK cz.przeszły r.m a.dokonany
Nasz: ZAIMEK PRZYMIOTNIKOWY
Piątego: LICZEBNIK PORZĄDKOWY
Mój: ZAIMEK PRZYMIOTNY
Ja: ZAIMEK RZECZOWNY
Skromnego: PRZYMIOTNIK r.m l.poj