Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:18:05+01:00
Zawartość azotu w powietrzu wdychanym i wydychanym jest taka sama, ponieważ ten gaz nie bierze udziału w żadnej reakcji chemicznej zachodzącej w procesie oddychania w porównaniu np. z tlenem, który wiąże się z hemoglobiną (dlatego jest go mniej w wydychanym powietrzu) lub np. dwutlenkiem węgla, który jest produktem reakcji zachodzących w organizmie (jest go więcej w powietrzy wydychanym niż w wdychanym)
18 4 18
2010-01-26T16:18:39+01:00
Poniewaz nasz organizm nie potrzebuje azotu. Sa niktore witaminy ktore nawet powoduja redukcje zasad azotowych..

Pozdrawiam.
13 2 13
2010-01-26T16:18:50+01:00
Ponieważ azot nie bierze udziału w reakcji oddychania zachodzącej w organizmie.
17 4 17