Wpisz litere P , jeżeli zdanie jest prawdziwe i litere F jezeli zdanie jest falszywe :
1.Traktat z Maastricht zakreślił granice Unii Europejskiej ....
2. Parlament Europejski ma swoją siedzibę w Brukseli .....
3.Eurodeputowanym do Parlamentu Europejskiego jest polski premier ....
4. Euro wprowadziło 13 państw należących do Unii Europejskiej ...
5. W ostatnich dziesięciu latach najwyższy wzrost PKB spośród krajów Unii Europejskiej występuje w Irlandii ....
6. Polska została przyjęta do Unii Europejskiej w 2003 r . ....


pomóżcie ; d
ale tak szybko . ! ; ))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:16:56+01:00
1. F
2. P
3 F
4. P
5. F
6. F


:) mysle ze jest dobrze. pozdrawiam
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:18:27+01:00
1.Traktat z Maastricht zakreślił granice Unii Europejskiej F
2. Parlament Europejski ma swoją siedzibę w Brukseli P
3.Eurodeputowanym do Parlamentu Europejskiego jest polski premier P
4. Euro wprowadziło 13 państw należących do Unii Europejskiej P
5. W ostatnich dziesięciu latach najwyższy wzrost PKB spośród krajów Unii Europejskiej występuje w Irlandii P
6. Polska została przyjęta do Unii Europejskiej w 2003 r . F
2010-01-26T16:18:32+01:00