Odpowiedzi

2010-01-26T16:24:06+01:00
Wiem napewno że x to 1 ale narazie nie wiem jakie działanie do tego zrobić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:26:52+01:00
X-wiek Grzesia obecnie
x-3 - wiek grzesia 3lata temu
x+3- wiek grzesia za 3 lata

3(x-3)=x+3
3x-9=x+3
2x=12/:2
x=6

Grześ ma 6 lat.
2010-01-26T16:27:46+01:00
X - wiek grzesia s lata temu
3x - wiek grzesia za 3 lata
x+3 - wiek grzesia teraz
3x-3 - wiek grzesia teraz
x+3=3x-3
-2x=-6/;-2
x=3 - wiek grzesia 3 lata temu
3+3=6 -wiek grzesia teraz
spr 6+3=9
9;3=3
odp; grzes ma 6 lat

jak cos jeszcze z rownan to sluze pomoca bo mam teraz ten dzial i zadania rozwiazane w zeszycie;p
1 4 1