1) Twój uluniony nauczyciel zmienia pracę i nie będzie już dłużej Was uczył.Napisz dedykację w książce,którą dostanie od Was na pożegnanie.


2)Twój młotszy brat wygrał ważne zawody sportowe.Dostaje od Ciebie w prezencie album z fotografiami znanych sportowców.Napisz dedykację.


3)Napisz dedykacje,które mógłbyś umieścić na swoim zdjęciu,dla nastepujących osób:
a) Kolegi z klasy,
b) kolegi z zagranicy,którego znasz tylko z listów,
c) wychowawcy klasy,
d) swoich wielbicieli,którzy przyznaki Ci tytuł Nastolatka Roku.


POMÓŻCIE MI MAM TO NA JUTRO !!PROSZE

2

Odpowiedzi

2010-01-26T16:29:12+01:00
1.Dla najlepszego nauczyciela, za trud wkładany za naszą naukę.
wpisz jakąś datę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:40:21+01:00
A) Dla Pani Małgorzaty Kowalczyk- nauczycielki języka polskiego, ktÓra swoje lekcje prowadziła z wielkim zamiłowaniem. Nie było ucznia, ktÓry nie czekałby na te lekcje z wilekim utęsknieniem....
b)Dla jedynego brata, ktÓry mimo często męczących pytań jest moim oczkiem w głowie. Zawsze potrafisz mnie rozbawić! Trzymaj tak dalej i pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć!Twoja kochająca Cię siostra...
c)Z myślą o Bartku- Ty to zawsze masz świetne pomysły!
-Dla Kacpra- Twoje listy są zawsze takie szczere!
-Dla Pani Lidii Kowalskiej- Dziękuję za trud włożony w wychowanie naszej klasy!
Zawsze będziemy o Pani pamiętać! Zwłaszcza o wspÓlnie spędzonych wycieczkach!
-Dziękuję Wam- moi kochani fani!Jesteście dla mnie inspiracją!
4 5 4