Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T17:35:56+02:00
Darzę sympatią inną osobę, nie ze względu na jej wygląd, lecz na charakter. Moi przyjaciele to osoby dobre, uczciwe, pomocne. Nie wyśmiewają się z moich problemów, zawsze potrafią mnie pocieszyć. W stosunku do innych ludzi są mili, nie dokuczają im. Każda chwila z nimi spędzona jest świetną zabawą. Myślę, że to decyduję o tym , że darzę ich sympatią.

;)
61 4 61
2009-10-03T17:39:07+02:00
* by osoba byla mila,
* tolerancyjna w obec innych,
* niosąca pomoc drugiej osobie,
* zawsze usmiechnieta,
* szczera,
* umiejąca zrozumiec drugiego czlowieka w potrzebie.
26 4 26
2009-10-03T18:46:02+02:00
Ta osoba powinna być miła , dobra , powinna być szczera nie tylko wobec mnie ale i innych , odpowiednio się zachowywać , mieć szacunek dla starszych i młodszych...
25 4 25