Odpowiedzi

2010-01-26T16:34:21+01:00
X-długość trasy
⅔x-część przejechana I dnia
¹/₆x-część przejechana II dnia
9km- część przejechana III dnis
⅔x+¹/₆x+9=x
⁴/₆x+¹/₆x+9=x
⁵/₆x+9=x
⁵/₆x-x=-9
-¹/₆x=-9 |:(-¹/₆x)
x=54
Rowerzyści przejechali trasę długości 54 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:34:39+01:00
Pierwszy dzień - 2/3 = 4/6
Drugi dzień - 1/6
Trzeci dzień - pozostałe 9 km
1 - 2/3 - 1/6 = 1 - 4/6 - 1/6 = 1/6
Skoro 1/6 = 9km to:
Cała trasa - y
1/6 y = 9km
y = 9 : 1/6
y = 9 x 6
y = 54