Zaproponuj poetyckie nazwy, które można nadac miejscom znajdującym się w pobliżu Twojego domu
Przykład: kilka klonów rosnących wokół małej polany
-Klonowy Zakątek

Plisss mam to na jutro a punktów tak mało bo nie mam dużo...
Jak znacie ul. Grodzką to bym prosiła żebyście o niej napisali a jak nie znacie to piszcie swoje;]
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

  • cuka
  • Rozwiązujący
2010-01-26T16:31:49+01:00
U mnie koło domu jest tajemniczy park opuszczony sklep i zakącik babci czarodziejki forum ptaków i piękny pałac jest lotnisko psów czuli tam gdzie chodzą na spacery
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:32:16+01:00
-Leśny zaułek
-Wierzbowa aleja
-Sąsiedzka miejscówka
-Park zakochanych
-Kasztanowy zakątek
10 4 10