Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:30:48+01:00
-Ćwiczyć codziennie np. zapamiętując kilka nowych słówek.
-Uczyć się systematycznie
-Dużo czytać
-Wiersze na pamięć - nie tylko w szkole ;]
-Słuchać dużo muzyki - słuchasz i zapamietujesz = ćwiczysz pamięć ;)
2010-01-26T16:53:54+01:00
Zacznij ćwiczyć swoje zdolności umysłowe
Śpij po 7-8 godzin dziennie
Zapewnij sobie dopływ do świeżego powietrza i uprawiaj sport.
Koniecznie pamiętaj aby w twoim kalendarzu znalazł się czas na relaks
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:55:36+01:00
- Trzeba ją przede wszystkim mocno ćwiczyć, a najlepiej to robić poprzez granie w rożne gry towarzyskie typu ,,Scrabble" krzyżowki itp.
- gdy masz czas to spędzaj go często na świerzym powietrzu
- jedz dużo orzechów to maprawdę pomaga
- gdy się uczysz coś na pamięc najpierw naucz się rozumowania wiersza wykuj go ale nie tak bardzo na następny dzień powtórz go jeszcze kilka razy a wtedy będziesz go umiał.
Mam nadzieję że pomogłam:))
1 3 1