Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:30:44+01:00
100%-13%=87%

87% - 0.87

0.87-43 500
1- x

Mnożymy na krzyż:

0.87x-43500

x=43500/0.87
x=50000.

Przed stratą wartości samochód kosztował 50000zł :)
1 5 1
2010-01-26T16:35:47+01:00
100% - x
87% - 43 500

X=100×43500÷87 = 50000


odp. Wczesniej samochod byl wart 50000 zł.
1 5 1
2010-01-26T16:41:41+01:00
* - razy
/ - podzielić
100% - 43 500zł
13% - x
100% * x =13% * 43 500
100%x = 565 500% / 100%
x = 5655

43500 + 5 655 = 49 155
Odp. Rok wcześniej samochód był wart 49 155 zł.
1 5 1