Odpowiedzi

2010-01-26T16:34:32+01:00
Obilcz wartość liczbową wyrażenia :
a) x do kwadratu +x-1 dla x=-1
b) 2(-x+4) dla x=-10
c) 1-y+x dla x=2 i y=-1


a. 1-1-1=-1
b. -20+8=-12
c. 1+1+2=4
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:35:14+01:00
A) x²+x-1 dla x=-1
-1²+(-1)-1=1-1-1=
-1 <-

b) 2(-x+4) dla x=-10
2(-10+4) = 2×(-10) + 2×4=-20+8 =
-12<-

c)

1-y+x dla x=2 i y=-1
1-(-1)+2= 1+1+2=
4<-
2010-01-26T16:37:49+01:00
A) -2 bo -1<do kwadratu>=0 -1-1=-2
b)28 bo 2*(10+4)=28
c)4 bo 1-(-1)+2=2+2=4