Mam napisać czy tatuaze mi sie podobaja czy nie i dlaczego wyjasnic .Po angielsku.A jak nie UMIECIE WYJASNIC to moze byc czy kolczyki uwazasz za fajne albo nie czy to ci sie podoba ,moze byc również o mundurkach.Albo o innych rzeczach .


Tylko po angielsku w czasie terazniejszym !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:39:14+01:00
I like tattoos. I think it's good way to make our body interesting and original. Of course, only well-done tattoos look great. We also shouldn't overdo it. Nowadays a lot of people are interested at this, alought it hurts. Pain doesn't bother them.



Lubie tatuaze. Mysle ze to dobry sposob by sprawci by nasze cialo stalos ie interesujace i oryginalne. Oczywiscie, tylko dobrze wykonane wygladaja swietnie. Poza tym nie powinnismy przessadzic. W dzisiejszych czasach wielu ludzi jest tym zainteresowanych mimo ze to boli. Bol im nie przeszkadza
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T16:49:59+01:00
I like to wear earrings in various colors.I like it in different shapes.For every occasion assume Other.Earrings are fun and I like it wear.